Forum Total Annihilation Forum
Forum poświęcone wspaniałemu RTS'owi jakim jest Total Annihilation
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

TAUCP 2.3- Opis jednostek.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Total Annihilation Forum Strona Główna -> TAUCP
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Czy podoba Ci się ten pomysł?
Tak
92%
 92%  [ 13 ]
Nie
7%
 7%  [ 1 ]
Wszystkich Głosów : 14

Autor Wiadomość
Chief
Tournament promoter


Dołączył: 09 Maj 2007
Posty: 216
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wągrowiec

PostWysłany: Sob 17:29, 06 Gru 2008    Temat postu: TAUCP 2.3- Opis jednostek.

W tym temacie będę opisywał jednostki z TAUCP 2.3. W miarę moich możliwości będę aktualizował ten temat.

Wyjaśnienia:

Core

Arm

M- metal

E- energia

Kbot- pojazdy kroczące, inaczej mechy. Budowane są w Kbot lab.

Pojazdy- wszelkie kołowe/gąsienicowe jednostki.

Loty- wszystkie jednostki latające, nie są do nich zaliczane jednostki unoszące się nad powierzchnią.

Hovery/Hovercrafty- jednostki unoszące się nad powierzchnią. Charakteryzują się uniwersalnym zastosowaniem. Potrafią poruszać się zarówno po lądzie, jak i po wodzie


Loty 1lvl ARM

Freedom- Myśliwiec 1lvl'u. Nic nadzwyczajnego.

Cena:99 M - 2734 E

Thunder- podstawowy bomber. Tak jak w przypadku phoenixa i tym można robić masakre. Jedyne uzbrojenie to bomby.

Cena: 130 M - 5496 E

Atlas- samolot transportowy. Może przenosić jednostki lądowe i hovercrafty z lvl 1 i 2. Nie przenosi dużych mechów z 3lvl.

Cena: 107 M - 2479 E

Construction plane- wiadomo co to jest. Stawia 2lvl fabryki lotów.

Cena: 105 M - 2479 E

HAVOC-APC- samolot, a reczej śmigłowiec bojowy, wielozadaniowy. Jednostka lekko przesadzona, bo jest mała, szybka i przy dużej ilości może zrobić niezły bajzel. Broń jest na szczęście bardzo słaba.

Cena: 798 M - 6053 E

Wasp- gunship z 1lvl'u. Nie ma co tu dużo pisać bo to poprostu zwykły gunship z rakietami, tylko że z 1lvl'u-poprostu słabszy.

Cena: 255 M - 3125 E

Peeper- chyba najbardziej potrzebny samolot w grze. Jest zwiadowcą. Brak uzbrojenia. Posiada radar, jest cholernie szybki i słaby. Zazwyczaj nie wraca do bazy(misje zamobójcze)

Cena: 44 M - 1475 E


Loty 2lvl ARM

Stasis - Lot 2 lvl. Właściwie to nie wiadomo do czego to służy. Niby jest do ogłuszania, czyli paraliżowania jednostek, ale nie zawsze to działa(Z AI niby coś tam działa, ale po sieci to różnie bywa) Najlepsze zastasowanie dla tego bombowca to niszczenie drzewek Smile Radzi sobie z tym znakomicie.

Cena: 1367 M - 17463 E

Eagle - Samolot radar. Średnio przydatny. Chyba że nie mamy radara XLR, wtedy warto je budować. Użytyczny również na dużych mapach.

Cena: 165 M -9062 E

Lancet- Samolot torpedowy. Bardzo przydatny przy walce z okrętami podwodnymi. W sumie to jedna z niewielu jednostek która może je skutecznie zwalczać. Na okręty nawodne również całkiem skuteczna, ale trzeba się liczyć z dużymi stratami. Nie są zbyt wytrzymałe, a przy AA okrętów, nalot torpedowy szybko może się zakończyć rzezią.

Cena: 378 M - 6438 E

Nightstalker - Bardzo dobry bombowiec. Przy dużej ich liczbie można robić pogrom z jednostkami naziemnymi. Są dość wytrzymałe, dość spory zasięg broni, którą jest pocisk(niewiadomego typu). Przeładowywanie zabiera około 1 sek. Jeden z najlepszych lotów ARM.

Cena: 3634 M - 20453 E

Blade- Całkiem wytrzymały Gunship. Broń również ma całkiem niezłą. Niestety szybkość nie jest jego mocną stroną.

Cena: 324 M - 10652 E

Predator- Niewidzialny Gunship. Broń, co najmniej średnia. Nie jest zbytnio mocny, ale to nie jest jego silna strona. Glówną zaletą tej jednostki jest niewidzialność. Wlecenie paru takich na ekonomię wroga może zakończyć rozgrywkę.

Cena: 1621 M - 14932 E

Wyvern- osobiście moja ulubiona jednostka powietrzna ARM. Będą wprawionym w lataniu można nią zdziałać cuda. Jest to myśliwiec wielozadaniowy. Jego bronią są silne rakiety i szybkość. Mając ich sporą ilość można zatrzymać praktycznie każdą armie. Bez nich, walka lotami robi się ciężka.

Cena: 578 M - 18657 E

Liche- Typowy bombowiec strategiczny. Chcesz uderzyć silnie i skutecznie w jeden konretny cel? Powiedzmy anty nuka, artylerie, commandera? Ten bomber to odpowiedź. Niewidzialny, wytrzymały i z silną bronią. To jego atuty. Niestety brak u niego broni przeciw myśliwskiej. A przeładowanie jego jednej bomby zajmuję troszkę czasu.

Cena: 5271 M - 36834 E

Phoenix- Standardowy bombowiec. Każdy go buduje i każdy go kocha
Wink W rękach zaprowionego w bojach gracza, można jedną grupą phoenixów za pierwszym nalotem skasować połowę bazy wroga. Jak to zrobić? Nauczcie się Twisted Evil Jego bronią są bomby(standardowo wypuszcza ich:8 , ale niektórzy więdzą że to bajka, bo może ich wypuścić nieskończenie wiele), drugą bronią jest słaby laser, miał być chyba przeciwlotniczy, ale tak naprawdę to do niczego nie służy.

Cena: 209 M - 7624 E

Gryphon- Najlepszy myśliwiec ARM. Jednostka tylko przeciwlotnicza. Bardzo wytrzymała jak na samolot. Posiada 2 typy rakiet. Krótkiego i długiego zasięgu. Pociski długiego zasięgu większość lotów biorą na strzała, a krótkie to zwykłe rakiety przeciwlotnicze.
Chcesz zapanować w powietrzu? To jest odpowiedź.

Cena: 800 M - 12612 E

Perseus- Ktoś tu próbował zmodyfikować brawlera i chyba mu to nie wyszło. Jest to szybki gunship dysponujący tylko rakietami. Obrażenia nie są wielkie.

Cena: 1125 M - 12523 E

Hawk- Podstawowy myśliwiec wielozadaniowy. Nie masz metalu na Wyverny, hawki je zastąpią. Są bardzo szybkie, małe i zwrotne. Broń nie jest zła. Rakiety powietrze- powietrze i powietrze- ziemia.

Cena: 354 M - 6583 E

Brawler- jednostka EMG zakazana w naszych rozgrywkach. W taucp i tak jest bezwartościowa. Szybko strzelny karabin zadaje małe obrażenia, a wytrzymałość tego gunshipa jest bardzo mała. Jeżeli chcesz zlagować grę, to jest do tego najlepsze Laughing

Cena: 314 M - 6249 E

Chooper- Gunship z działkiem EMG i rakietami. Nie są złe, ale są lepsze jednostki. Nic ogólnie ciekawego.

Cena: 2880 M - 27249 E

Adv. G-N Construction Seaplane- Konstruktor 2lvl. Warto tu tylko wspomnieć że ten skubaniec nie może budować radaru XLR. Za to buduje parę budnków podwodnych i nawodnych.

Cena: 594 M - 21985 E

Adv. Construction Plane- Zwykły konstruktor 2lvl'u.

Cena: 220 M - 12096 E


Loty 1lvl CORE

Construction Plane- latający konstruktor 1lvl'u.

Cena: 110 M - 4580 E

Avenger- Myśliwiec 1lvl'u. Odpowiednik Freedom.

Cena: 101 M - 2681 E

Shadow- Maszynka do zabijania, oczywiście o ile umie się tym latać Smile Tylko bomby, a raczej AŻ bomby.

Cena: 136 M - 5691 E

Fink-Zwiad to podstawa, więc nie ruszaj się bez Finka Smile Brak broni. Radar małego zasięgu, duży zasięg widzenia.

Cena: 36 M - 1369 E

Valkyrie- tranportowiec. Transportuje jedną jednostkę 1 i 2 lvl'y jednostek lądowych i hoverów.

Cena: 115 M - 2695 E

Sabre- Ahh, ile to baz padło od Sabre Smile EMG, słabe, ale szybkie.

Cena: 598 M - 6321 E

Hornet- Gunship 1lvl'u. Nic ciekawego, ale można coś tym zdziałać.

Cena: 345 M - 3124 E


Loty 2lvl CORE

Adv. Construction Plane- Konstruktor 2lvl'u. Nic tu nie ma do pisania.

Cena: 231 M - 12824 E

Adv. G-N Construction Seaplane- Konstruktor 2lvl'u który nie buduje radaru XLR. Za to buduje parę budnków podwodnych i nawodnych.

Cena: 632 M - 23851 E

Vamp-Myśliwiec, podstawowy, wielozadaniowy. Ogólnie świetna sprawa, ale gdy dochodzi do walk z lepszymi myśliwcami, lub z silną obroną AA, lepiej go dać na złomowisko.

Cena: 357 M - 6973 E

Rapier- Gunship pełną gębą. Mimo że przestarzały, daje radę. 2 rakiety zadają dość spore obrażenia, a sam samolot też troszkę może przyjąć. Do tego jak na gunshipa jest całkiem szybki.

Cena: 294 M - 5778 E

Hurricane-Ile to ja razy widziałem po nalocie tych bestii same zgliszcza w bazach. Śmiercionośna zabawka, w rękach wytrenowanego pilota. Bomby to podstawa, a laser który ma to zabawka.
Oczywiście jak na bombowiec strategiczny przystało jego wytrzymałość jest bardzo mała. Zrzuca aż 14 bomb.

Cena: 220 M - 8050 E

Titan-Kłopot z wilczymi stadami grasującymi pod twoją bazą? To twoje rozwiązanie. Okręty podwodne Titany wciągają na śniadanie. A co do innych statków, to raczej bezpośredni atak nie jest rozsądny. Torpedy to ich broń.

Cena: 364 M - 6588 E

Vulture- latający radar. Czasami się przydaje. Brak broni.

Cena: 169 M - 7824 E

Harpy-Tylko gryphony są wstanie stawić im czoła. Ta zabawka jest stworzona do latania i strącania wszystkiego co lata po niebie. 2 rakiety powietrze-powietrze, nic więcej nie potrzeba. Ale ich największymi zaletami jest szybkość i zwrotność.

Cena: 295 M - 22973 E

Astra- Uniwersalny myśliwiec wielozadaniowy. Latające cudo. Każdy kto chodź raz jest zbudował, musiał je pokochać. 2 potężne rakiety powietrze-ziemia i powietrze-powietrze. Szybkość i siła ognia. Co tu chcieć więcej? Jeszcze mógłby mieć McDonalna na pokładzie...

Cena: 588 M - 18953 E

Killer Bee- Zabójcza Pszczoła- jakże oryginalna nazwa, do jakże oryginalnego samolotu. Wystrzeliwuje pociski(cholera wie co to tak naprawdę jest), do tego ma zwykłe rakiety. Szybkie i wytrzymałe. Grupka tych pszczółek jest wstanie stawić czoła nawet najlepszym myśliwcom. Ich główne działa rzadko chybia.

Cena: 2346 M - 25546 E

Hellraiser- Bardzo podobna jednostka do Killer Bee, ale o wiele bardziej wytrzymała i dysponuje lepszą wersją broni Bee. Możliwe że ma jammera(do sprawdzenia- w grze z AI ciężko to sprawdzić).

Cena: 4354 M - 23453 E

Dragon- właściwie to nie wiem po co to jest. Ma rakiety które działają jak mortal. Trafić w ruchomy cel to cud. Co prawda obrażenia są całkiem, całkiem, ale te cholerstwo jest bardzo wolne. Wytrzymałość też nie jest super.

Cena: 3576 M - 15166 E

Blackdawn- Gunship dysponujący rakietami. Obrażenia złe nie są, ale wolne jak cholera te samoloty są. Wytrzymałość conajmniej średnia.

Cena: 389 M - 8276 E

Stalker-To jest dopiero Gunship. Laser i rakiety. Śmiertelna mieszanka. Dość szybki. Trochę też przyjmie strzałów zanim padnie. W grupie robią pogrom.

Cena: 1480 M - 19249 E

Krow- Bardzo duże obrażenia. Dużo wytrzymie, ale wolny jak cholera. I tu ciekawostka: ma sonar! Tylko pytanie po co mu, skoro nie ma broni przeciw łodziom podwodnym. 3 potężne lasery. Jest bardzo duży. Łatwy cel. Gdyby miał berte na plecach napisałbym że warto go budować...

Cena: 3914 M - 11243 E

Seaplanes ARM

Construction Seaplane- Typowy konstrukt. Ale ma jedną fajną zalete. Może lądować w wodzie. Zanurzonego można go zniszczyć tylko przy pomocy broni przeciw podwodnej. Może budować 2lvl lotów(zwykłych, 2lvl'u seaplane nie ma).

Cena: 115 M - 5368 E

Seahawk- Latający sonar, ale z możliwością lądowania pod powierzchnią wody.

Cena: 149 M - 7624 E

Tornado- 2 rakiety powietrze-ziemia i powietrze-powietrze. Jak na 1 lvl to całkiem niezły. Przy wykorzystaniu jego umiejętności lądowania w wodzie, można robić całkiem nieźle porządek nad wodą.

Cena: 187 M - 6307 E

Albatros- Moim zdaniem jest lepszy od Titana, bo oprócz torped ma też rakiety. Szybki, zwrotny, tani. Niszczyciel okrętów. Do tego możliwość lądowania w wodzie.

Cena: 557 M - 9619 E


Seaplanes CORE

Construction Seaplane-Typowy konstrukt. Ale ma jedną fajną zalete. Może lądować w wodzie. Zanurzonego można go zniszczyć tylko przy pomocy broni przeciw podwodnej. Może budować 2lvl lotów(zwykłych, 2lvl'u seaplane nie ma).

Hunter- Sonar na samolocie. Podwodniacy mają ciężkie życie...

Cena: 142 M - 7421 E

Voodoo- Odpowiednik Tornado. Tylko odrobinę wolniejszy.

Cena: 182 M - 6524 E

Typhoon- Coś dla ludzi, którzy nie lubią wrogich flot przy swoich brzegach. Torpedy + rakiety.

Cena: 545 M - 9785 E

Kboty 1lvl ARM

Construction Kbot- Podstawowy konstruktor kbotów. Nic ciekawego.

Cena:

Rocko- Maszynka wolna, ale śmiercionośna, oczywiście jak na 1lvl. Na małe mapy idealna. Ciężkie, niesterowane rakiety to jego broń.

Cena:

Peewee- W grach na EMG kbot podstawowy. Jego bronią są 2 karabiny typu EMG. Słaby, ale szybki.

Cena:

Jethro- Ogólnie to niezbyt udana jednostka. Słaba, jej rakiety nie zawsze utrafią samolot. Do tego wolna.

Cena:

Hammer- 2 działa małego zasięgu dają tej jednostce całkiem sporą przewagę w terenie górzystym. Szczególnie że wejdzie tam gdzie inni nie mogą.

Cena:

Warrior- Następna generacja Peewee. Działko EMG + lekkie działo małego zasięgu. Całkiem mocny i super wolny to on nie jest.

Cena:

Rogue- Pamiętacie "Predatora" i te sześcio lufowe działko? O to one na kbocie bojowym. Jednostka mała, strzałów też troszkę przyjmie. Ale zasięg jej broni EMG jest słaby.

Cena:

Exxec- Kbot na gąsienicach. 4 lasery które strzelają naprzemiennie. Zasięg strzały nawet całkiem spory. Ale do ataku to się nie nadaje. Niby coś tam wytrzyma, ale prędkość...

Cena:


Kboty 2lvl ARM

Adv. Construction Kbot- Konstructor 2lvl'u. Tu ważna uwaga. Może jako jedyny z ARM postawić 3lvl kbotów.

Cena:

Zipper- Równie szybka co słaba jednostka. W taucp do niczego nie przydatna. Dysponuje 2 słabymi laserami.

Cena:

Zeus- Jednostka nie przystosowana do TAUCP. Atakuje przy pomocy ukierunkowanych wyładowań elektrycznych.
Całkiem wolna...

Cena:

Invader- Kamikadze! To jest chodząca bomba. Wolna i z możliwościa kamuflażu. A wybuch... Wielkie Jeeeboom... Jedna rada, używajcie jej pojedyńczo. Wystarczy że jedna padnie i już nie macie bomb Very Happy

Cena:

Fido- Czworonóg. Bynajmniej to nie pies, chodź na takiego wygląda. Jego działko na grzbiecie w zwykłym TA potrafiło coś zdziałać, ale teraz już nie.

Cena:

Eraser- Chodzący jammer. Zakłócacz po prostu.

Cena:

Archangel- Na tym forum jest zapisana sprzeczka między mną, a moim bratem Mixerem w sprawie Archangeli.
Tak naprawdę ta jednostka jest hovercraftem. Dysponuje silnym działkiem i paralizatorem. Gdy wchodzi do wody, skrzydła mu się otwierają i zaczyna latać Smile A właściwie to unosić się nad wodą.

Cena:

Maverick- Tania i mocna. W czystym podstawowa jednostka. W taucp nie używana praktycznie. 2 pistolety, ktore zadają całkiem niezłe obrażenia.

Cena:

Pelican- Pływający kbot. Laser i rakiety. Całkiem szybki i na małych mapach wodnych jednostka bardzo wykorzystywana.

Cena:

Shooter- Niedoceniana przez wielu jednostka. Dysponuje najsilniejszym laserem, czyli tzw. Annihilatorem. Posiada technologie kamuflażu. Niestety wolna. Ale za to tania jak cholera. Z taką bronią można nią zdziałać cuda. W połączeniu z innymi jednostkami robi pogrom. Duży zasięg widzenia.

Cena:

Marky- Chodzący radar. Nic ciekawego.

Cena:

Sniper- Jednostka artyleryjska dysponująca sporym zasięgiem. Nie używana, a jest całkiem niezła. Mała, silna, ale wolna. Ale to w końcu artyleria. Duży zasięg widzenia.

Cena:

FARK- Chyba najbardziej charakterystyczna jednostka dla ARM. Fast Assist Repair Kbot. Jednostka wspomagająca. Budowa bazy bez niej, to głupota. Kiedyś były spory związane z tą jednostką, gdyż nie każdemu ona działała. Była to wina błędnej instrukcji instalacji na jednej z Polskich stron TA. Ale teraz już jest dobrze Smile

Cena:

Infiltrator- Szybka i niewidzialna. Co by jeszcze szpieg potrzebował? No może broń by się przydała. Szybka jednostka zwiadowcza. W sumie to jest przydatna gdy nie gra się na loty.

Cena:

Commander- Klon prawdziwego coma. Czasami naprawdę przydatny. Jego wybuch jest znikomy, wydaje się być tylko wybuchem atomowym, a tak naprawdę nic nie odejmuje. No prawie nic. Broń to laser z llt. Wspomaganie tej jednostki jest bardzo słabe. Jednostka przydatna przy organizowaniu zasadzek i jako przynęta dla bombowców.

Cena:

Cavalier- Podstawowa jednostka bojowa ARM. 2 lasery, jeden- zielony, dużego zasięgu, drugi mały zasięg, ale szybkostrzelny. W sumie to szybkość nie jest zbyt wielka, a pancerz żałosny. Ale w połączeniu z innymi jednostkami zabójcza. W sumie już parę tych małych skubańców robi pogrom.

Cena:

Raptor- Buhahaha To jest dopiero bestia. Moim zdaniem najsilniejsza jednostka z 2lvl'u z obu stron(CORE I ARM). Aż 3 rodzaje broni. Sterowane rakiety, broń energetyczna i działko. Rakiety są bardzo szybkie i silne. Spory zasięg. Broń energetyczna to ukierunkowane wyładowania energetyczne. Niezwykle silne. Mały zasięg. Działko sieje pogrom, ale ma mały zasięg. Raptor wytrzyma wiele. Jego pancerz nie ma sobie równych w 2lvl'u. Gdy podejdzie do wroga, nie ma jednostki z 2lvl'u która by mogła mu stawić czoła. Sieje śmierć i zniszczenie. Ale ma pewne wady. Nic nie może być przecież idealne Smile Jest wolna. Nawet bardzo. A gdy ginie, wysadza wszystko wokół. Dlatego raptory nie mogą atakować same. A cena?!?! Toż to majątek kosztuje!! Ale jak macie dużo metalu, to warto go budować. Szczególnie w walce z CORE.

Cena:

Wraith Resurection Kbot- Wskrzeszasz. Wskrzesi każdy wrak. Czasami się przydaje. Jest tani, mały i dość szybki.

Cena:

Head Hunter- Jednostka LEGENDA. Pojawia się w każdej grze. Szybkość to jego najmocniejsza strona. A jego broń dodaje mu jeszcze mocy. Jego "karabin" ma zdolności penetracyjne. Uderza w cel i przechodzi przez niego i niszczy następny. Przy niszczeniu bunkrów Łowcy głów są niezbędni. Ale dlaczego legenda? Huntery są kochane przez każdego gracza ARM. I jednocześnie nienawidzone przez CORE. Ile to razy w czasie bitw między armiami, można było widzieć teksty: Heady idą!; Uwaga z tyłu bazy! A potem już tylko: K****... Taaak, Huntery to chodząca śmierć. Nie mają odpowiednika w CORE, co daje im jeszcze większa przewagę. Niestety nie są zbytnio silne. O Headach jest więcej historii niż o jakiejkolwiek innej jednostce. To jest znak ARM i jego moc. Ale Head użyty nie właściwie jest równie bezużyteczny na 2lvl jak samson. Dlatego trzeba umieć ich używać. Jest jedna z nie wielu jednostek która może walczyć z Cougarem. Ale oczywiście nie 1vs1, tylko headów musi być conajmniej 3-4.

Cena:

Nova- Wolna i wytrzymała. Zasięg broni dość słaby, ale za to sama broń dość unikalna. Nova dysponuje bronią chemiczną która zadaje spore obrażenia. Czas przeładowania jest dość długi.

Cena:

Art- To stuningowany Mort z CORE. Oprócz działa dysponuje bronią krótkiego zasięgu. Dość silną bronią. Ale jest to typowa jednostka artyleryjska. Duży zasięg widzenia.

Cena:

Oppressor- Krocząca wyrzutnia rakiet. Zasięg dość słaby, a szybkość conajmniej średnia. Nic godnego uwagi.

Cena:

Tripod- jedna z dziwniejszych jednostek. Dysponuje ciężkimi rakietami.


Kboty 1lvl CORE

A.K- Armed Kbot? 2 lasery, dość słabe. Słaby pancerz. Szybka. Ogólnie mięso. Nic ciekawego.

Crasher- Kbot z wyrzutnią rakiet kierowanych. Rakiety typu defender. Słaby i bardzo wolny.

Thud- Ta jednostka jest bardzo ciekawa. Dysponuje 2 działami lekkimi o dość małym zasięgu. Jest jak na 1lvl wytrzymała. Ciekawostką jest to że wejdzie praktycznie wszędzie. Prawie tak mobilna jak commander.

Storm- kbot z rakietami niekierowanymi. Ciężkie rakiety zadające większe obrażenia. Bardzo dobra jednostka na małe mapy. Niestety nie jest zbyt szybka, a zasięg jej broni, jest bardzo skromny.

Ronin- Wolna, wytrzymała, z silnym laserem. Dość droga.

Soldier- W sumie to ronin, tylko że z 2 działami lekkimi.

Krac- Nowsza wersja storma. Posiada dodatkowy laser.

Vindicator- laser + działko. Jest w miare szybkie, ale dość słabe.

Construction Kbot- Podstawowy konstruktor kbotów. Nic ciekawego.

Kboty 2lvl CORE

Pyro- W podstawowym TA, nie był nic warty. Chyba że do podpalania drzewek. Ale w TAUCP to podstawowa jednostka wielu noob... znaczy się graczy. Niektórzy potrafią spawać to przez całą grę. To i tylko to Smile Jedna z jednostek przecholowanych przez twórców TAUCP. Jest dość słaba jak na 2lvl, ale posiada szybkość i bardzo mocną broń która jest wstanie zniszczyć wszystko. Dopiero dość mocna ekipa 2lvl'u, lub silna obrona jest wstanie oprzeć się pyro. Ale największą zaletą jest cena. Gdyby to kosztowało chociaż 2 razy drożej, to dałoby się ją znieść, ale nie, musieli sobie wymyśleć cholernie niską cene.

The Can- chodzący laser. Bardzo wytrzymały i to tyle zalet. Jest wolny(o wiele za wolny) i nie nadaje się do ataku.

Roach- mina. Odpowiednik armowej miny.

Spectre- radar jammer.

Feaker- Moim zdaniem najśmieszniej wyglądająca jednostka TAUCP. A co do użyteczności... To nie ma żadnej. Mała wytrzymałość, słaba broń. Są dość szybkie, ale wystraczy parę defenderów i po sprawie.

Morty-Jednostka artyleryjska. Dość spory zasięg, dość tania, niezbyt wolna. W czystym skuteczna, w TAUCP, nie używana. Są lepsze.

Dominator-Krocząca wyrzutnia rakiet pionowego startu. Fajny badziew Very Happy Słaby, rakiety mają kiepski zasięg.

Voyer- radar. Ale po co to komu? Przecież jest radar XLR.

Sumo- ktoś probował zrobić przeróbkę The cana. Słabo to wyszło. Mocniejsza i ma 2 lasery. Jeszcze wolniejsza od the cana.

Flamer- Ulopeszony pyro. Droższy, wolniejszy, ale ma coś dodatkowego. Paralizator. Jeżeli masz problem z Headami, to jest rozwiązanie. Jeden strzał i jednostka staje. Potem tylko trzeba wykończyć.

Parasite- kbot szpieg. W sumie to jeszcze nie znalazłem do tego zastosowania.

Commander- klon commandera. Tak jak i w ARM nie nadaje się on do niczego. Chyba że chcesz wkurzyć przeciwnika. Wystarczy zbudować parę takich i połazić troche po mapie. Zaraz odezwie się ktoś z krzykiem: Co łazisz comem po bazie ^*$@&($&@*(!!!!! I takie tam Razz Ale dobry jest też przy obronie przed lotnictwem. Może uratować prawdziwego coma.

Necro- służy do wskrzeszania. Czyli wiadomo o co chodzi.

Grunt- Kbot z dwoma shootgunami. Może być dobry na 1lvl, o ile dojdzie na tyle blisko by strzelić. Broń obszarowa.

Magilla- Rakiety + 2 działka. Wolne, niezbyt mocne. Rakiety nie są jakoś super silne. Działka w sumie też.

Bandit- odpowiednik mavericka z ARM. Właściwie to samo, tylko że jest większy.

The Duke- EMG. Nice ciekawego.

Slaughter- to jest naprawdę rzeźnik Smile Działa, 2 rodzaje rakiet. Robi pogrom. Tylko troche słaby jest. Dlatego nie może operować samodzielnie. Ale jest to jedna z glównych jednostek pojawiących jest na polu walki. Umiarkowanie szybki.

Cougar- Kotek Very Happy Jednostka o którą jest najwięcej kłótni, gdyż została najbardziej przesadzona. Prawie jednostka idealna. Silny laser, mocne sterowane rakiety. Olbrzymi zasięg widzenia. Mocny pancerz, zdolność regeneracyjna. To prawdziwy zabójca. W początkowej fazie gry, może szybko wykończyć przeciwnika. ARM nie ma odpowiednika. Właśnie dzięki tej jednostce gra corem jest dużo łatwiejsza. By zniszczyć go armem trzeba dużo się nagimnastykować. Chodź, operowanie nim to też nie jest łatwizna. Ma on pewnego buga. Czasami przestaje strzelać. Należy wtedy nacisnąć po prostu stop i już zacznie strzelać. Ale jest jednostką PRAWIE idealną. Ma jedną sporą wadę, dzięki której arm ma szanse na rozwalenie go. Nie można go używać w grupach. Ma bardzo duży wybuch. Wystarczy że 1 padnie, w ciasnej grupie kotów i BOOM, nie ma armii. Reakcja łancuchowa. Dlatego w później, gdy na polach bitew maszerują już gemini, raptory, cavaliery, slaughtery, staje się bezużyteczną jednostką która więcej przeszkadza niż pomoga.

Goblin- Posiada broń podobną do Head Huntery, ale chyba troche słabszą, za to bardziej szybkostrzelną, oraz rakiety pionowego startu. Wolny, wytrzymały, słaby zasięg broni. Po co to właściwie jest? Very Happy

Darkspawn- Działko jakieś takie dziwne. Ale za to ma radar! Tylko po co? Smile

Tracker- Miodzio. Jednostka specjalna. Niewidzialnośc, jammer i laser sentinela. To coś może wejść do bazy nie zauwarzone i zniszczyć ją od środka bez żadnych problemów.

The can mk 2- 2 wersja The cana. Troche bardziej to uda niż Sumo. W sumie to całkiem niezłe do obrony przed headami. Ma bardzo silny laser i jest wyjątkowo wytrzymały.

Gemini-Jednostka idealna. Dość szybka, bardzo wytrzymała, ma 2 bronie, na krótki dystans(laser) i daleki(rakiety pionowego startu). Jest do tego dość tania. Nie ma tylko zbyt dużego pola widzenia, ale i tak to da się ominać przez zbudowanie targeting facility. Podstawowa jedostka zaawansowanego pola walki. Bez niej nie ma co zdobywać bunkrów.

Volca- koleś z tarczą i rakietami w łapie. No fajnie, ale za wolne to, a zasięg broni bardzo cienki.

Overseer- budowniczy, wielozadaniowy. Posiada laser.

Fire Angel- Shootgun + laser + coś co przypomina gwiazdę Very Happy Kbot służacy do zabijania 3lvl'u. Zadaje mu spore obrażenia. Posiada niewidzialność.

Crab- jedna z lepszych amfibii. Działo + laser. Umiarkowana prędkość.

Howie- Rakietowa artyleria. Ma też mała baterie rakiet do obrony, ale ona i tak nic nie da, bo howie jest bardzo slabe. Główne rakiety robią masakre z obroną lub też armią wroga. Spore obrażenia oraz duży zasięg daje mu dużą przewagę.

Advocate- Taki pseudo pająk. Dość słaby, broń też jakaś super mocna nie jest, zasięg umiarkowany, średnio szybki. Nic specjalnego.

Abolisher- Hmm... Kbot z bazooką ? Very Happy Bo tak to wygląda. Na ramieniu ma wyrzutnie rakiet które robi jakieś tam obrażenia. Do tego ma jako drugą broń fireballa. Słaby i też niezbyt szybki.




Pojazdy 1lvl ARM

Samson- Chyba podstawowa jednostka z 1lvl'u. Kto jej nie buduje jest noobem Very Happy Wiem bo starałem się znaleźć zastępce dla tej jednostki, ale ona tak uniwersalna że się nie da jej zastąpić czymkolwiek z 1lvl'u. Cena/jakość. Ogólnie to mobilna wyrzutnia rakiet. Niby nic wielkiego, ale w większej ilości potrafi sporo zdziałać. Zresztą fajnie wyglądają bitwy gdy walczą ze sobą dwie 100 tych autek Very Happy Nie jest wyjątkowo szybka, ani też wytrzymała. Tania i uniwersalna.

Jeffy- szybka jednostka zwiadowcza. Mierny laserek, bardzo słaba i bardzo szybka. Do tego dość spory zasięg widzenia w TAUCP. Dobra do niszczenia niebronionych przyczółków czy też zwiad dla jednostek bojowych(połączenie samsonów i jeffy potrafi być zabójcze). Bardzo tania.

Flash- Heh, kolejna podstawowa jednostka. Jej bronią jest EMG. Tania, szybka. Co by tu chcieć więcej? Robi pogrom jak na 1lvl. O ile wie się jak ją używać.

Stump- czołg 1lvl'u. 1 działo i to wszystko. Trochę mocniejszy od innych jednostek tego poziomu. Jedyną jego zaletą jest to że może niszczyć jednostki za murami obronnymi. Wolna.

Podger- stawiacz min. No i tyle. W sumie to chyba nikt tego nie używa.

Contruction Vehicle- konstruktor 1lvl'u.

Guss-Szybka ale słaba jednostka. Nie wiele strzałów przyjmie. Jej broń jest całkiem mocna. Gdyby nie cena i mała wytrzymałość byłaby genialna. Jest jednak godna uwagi.

Beaver- Konstruktor amfibia. Tu ważna uwaga. Potrafi budować fabrykę hovercraftów wodną.

Bushido-Fireball + rakiety. Bardzo wolna. W sumie nic ciekawego.

Cipher-Droga. Za droga jak na 1lvl. Szybka i dość wytrzymała. Broń to fireball.

RaTastrophe- Ma dość mocną obaszarową broń. Broń soniczna. Jest wolny. Średnio wytrzymały. Zadaje dość spore obrażenia jak na 1lvl. Ale cena z kosmosu.

Shellshocker- artyleria? ale od dość miernym zasięgu. Ale za piekielnie szybka jak na artylerie. Cena umiarkowana.

Janus-2 cieżkie rakiety. Szybki. Niezły nawet zasięg, może nie jak samson, ale i tak niezły. A cena nie jest wysoka. Obrażenia są całkiem, całkiem. Warta uwagi jednostka.

Pojazdy 2lvl ARM

Adv. Contruction Vehicle-konstruktor 2lvl'u.

Tritton-czołg amfibia. Lekkie działo. Wolny.

Bulldog-czołg z czystego. Nic nie dodano. 2 działa strzelające na przemian. Bardzo wolny i tani.

Luger-mobilne działo artyleryjskie. Wolne, cienki zasięg jak na artylerie. Tanie.

Jammer-tu nie trzeba chyba nic wyjaśniać. Po prostu zakłóczacz radaru.

Spider-bardzo mobilna jednostka. Wejdzie praktycznie wszędzie. Ale jej jedyną bronią jest paralizator co ją lekko dyskwalifikuje jako jednostkę bojową.

Seer-mobilny radar. Bez uzbrojenia.

Merl-mobilna wyrzutnia rakiet. Jedyna zaleta to taka że uderzają od góry. bardzo wolne przeladowanie.

Penetrator- mobilny annihilator. Wolny, niezbyt drogi. Duży zasięg widzenia. Dysponuje bardzo potężnym laserem który dosłownie anihiluje słabsze jednostki. Dobry do niszczenia silnych jednostek. Niestety bardzo słaby.

Phalax-mobilny flak. Fajna jednostka, bardzo rzadko używana. Tylko AA.

Scarab- mobilna wyrzutnia rakiet anty-rakietowych. W sumie to taka amerykańska tarcza Smile Tylko że w TA można ją naprawdę zbudować, a nie jak u nas Very Happy

Panther- Rakiety + ukierunkowane wyładowania elektryczne. Wolna. Zasięg mały. Dość słaba.

Groudbreker- Mobilna jednostka które troszkę się może po wspinać. Ale najważniejszy jest jej zasięg, który ma naprawdę niezły. Jest za to dość wolna.

Shawne- czymś tam strzela. Obrażenia niezbyt wielkie. Wolne i za drogie jak na takie coś.

Behemoth- bynajmniej nie zespół Very Happy Bardzo potężna jednostka. Laser o dość niezłym zasięgu + działo. Za duża by ją transportował atlas, czy cokolwiek innego. Wytrzymała, ale za to bardzo wolna.

Orca- kolejna amfibia, lepsza od Trytona. Działo zadaje większe obrażenia, ale nadal jest wolna. Niezbyt wytrzymała.

Nashorn- wytrzymały, wolny czołg-artyleria z 3 lufowym działem. Bardzo fajnie kładzie ogień zaporowy. Całkiem niezły zasięg. Oczywiście jak większość artylerii jest zabugowana, ale w jaki sposób tego nie zdradze, ponieważ bug using jest zakazany w naszych grach.

Ares-Bardzo ciekawa jednostka. Strzela czymś co wygląda jak broń przeciwko okrętom podwodnym używaną na niszczycielach w TA. Wiem że to dziwne, ale tak to wygląda. Ale za to ma całkiem spory zasięg tego cacka. Cena jest przystępna, a szybkość calkiem niezła jak na czołg.

Rebel- Otarczowany czołg. Całkiem wytrzymały. Posiada 2 działa strzelające naprzemian. Niezbyt szybki,jednak nie jestem pewien czy jest wart swojej ceny.

Mumbo- czołg czy też lekki pojazd opancerzony wyposażony w szybkostrzelne działko energetyczne. Całkiem niszczycielska moc. Niezbyt szybki. Niezbyt drogi. Idealny na 1lvl i słaby 2lvl.

Big Fat Mama- berta na kołach. Mamuśka jest bardzo wolną artylerią naprawdę dużego zasięgu. Ale jej cena jest z kosmosu.

Prophet- Jednostka zwiadowcza o bardzo dużym zasięgu widzenia, oraz z możliwością maskowania. Tania, ale niezbyt szybka. Brak broni.

Bolt Thrower- Jednostka z bronią, dziwną Very Happy Strzela jakimś niebieskim glutem. Średnio wytrzymała. Ale za to ma umiejętność regeneracji.

Pounder- no i to jest dopiero prawdziwa amfibia. Ukierunkowane wyładowania elektryczne, działo oraz torpedy. Ruchoma artyleria i calkiem nieźle wyposażona. Niezbyt szybka niestety. Ale dość droga.

Reszta już wkrótce... Czyli jak znajdę czas.

Pojazdy 1lvl CORE

Już wkrótce... Czyli jak znajdę czas.

Pojazdy 2lvl CORE

Hovercrafty 1lvl ARM

Już wkrótce... Czyli jak znajdę czas.

Hovercrafty 2lvl ARM

Już wkrótce... Czyli jak znajdę czas.

Hovercrafty 1lvl CORE

Już wkrótce... Czyli jak znajdę czas.

Hovercrafty 2lvl CORE

Już wkrótce... Czyli jak znajdę czas.

Okręty 1lvl ARM

Już wkrótce... Czyli jak znajdę czas.

Okręty 2lvl ARM

Już wkrótce... Czyli jak znajdę czas.

Okręty 1lvl CORE

Już wkrótce... Czyli jak znajdę czas.

Okręty 2lvl CORE

Już wkrótce... Czyli jak znajdę czas.

Artyleria ARM

Już wkrótce... Czyli jak znajdę czas.

Artyleria CORE

Już wkrótce... Czyli jak znajdę czas.

Metal Extractor ARM

Już wkrótce... Czyli jak znajdę czas.

Metal Extractor CORE

Już wkrótce... Czyli jak znajdę czas.

Metal Maker ARM

Już wkrótce... Czyli jak znajdę czas.

Metal Maker CORE

Już wkrótce... Czyli jak znajdę czas.

Elektrownie ARM

Już wkrótce... Czyli jak znajdę czas.

Elektrownie CORE

Już wkrótce... Czyli jak znajdę czas.

Radary, sonary i jammery ARM

Już wkrótce... Czyli jak znajdę czas.

Radary, sonary i jammery CORE

Już wkrótce... Czyli jak znajdę czas.

Budynki wspomagające ARM

Już wkrótce... Czyli jak znajdę czas.

Budynki wspomagające CORE

Już wkrótce... Czyli jak znajdę czas.

Pociski rakietowe dużego zasięgu ARM

Już wkrótce... Czyli jak znajdę czas.

Pociski rakietowe dużego zasięgu CORE

Już wkrótce... Czyli jak znajdę czas.


Post został pochwalony 3 razy

Ostatnio zmieniony przez Chief dnia Czw 14:47, 10 Gru 2009, w całości zmieniany 17 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Chief
Tournament promoter


Dołączył: 09 Maj 2007
Posty: 216
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wągrowiec

PostWysłany: Sob 18:37, 06 Gru 2008    Temat postu:

Komentarze mile widziane, jeśli będą sensowne, dodam je do opisów.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gandal



Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Sob 12:51, 11 Kwi 2009    Temat postu:

fajnie opisane

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bomba095



Dołączył: 07 Lip 2009
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Wto 14:42, 07 Lip 2009    Temat postu:

Fajnie opisane tylko...czemu tak mało Twisted Evil

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Chief
Tournament promoter


Dołączył: 09 Maj 2007
Posty: 216
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wągrowiec

PostWysłany: Wto 17:34, 07 Lip 2009    Temat postu:

Trzeba by kiedyś się zabrać za dokończenie. Może w tym tygodniu? Zobacze.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bomba095



Dołączył: 07 Lip 2009
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Nie 20:08, 12 Lip 2009    Temat postu:

Mineło pare dni i opisu nie ma . A szkoda bo początkującym by się to sprzydało . Sad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kamikaze Muru



Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 23:38, 08 Lis 2009    Temat postu:

No i co z tym opisem??Bo mysle że nie tylko ja na niego czekam:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Total Annihilation Forum Strona Główna -> TAUCP Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin