Forum Total Annihilation Forum
Forum poświęcone wspaniałemu RTS'owi jakim jest Total Annihilation
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Taucp 2.3
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Total Annihilation Forum Strona Główna -> TAUCP
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Chief
Tournament promoter


Dołączył: 09 Maj 2007
Posty: 216
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wągrowiec

PostWysłany: Śro 15:55, 19 Wrz 2007    Temat postu: Taucp 2.3

Obecnie korzystamy z tego unit packa. TAUCP 2.3

O to link do instalki:[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Leon_666



Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Giżycko

PostWysłany: Śro 17:27, 30 Sty 2008    Temat postu:

Cześć. Ej co do tego unit packa, czy on powoduje to ze nie które wcześniejsze jednostki tracą możliwości bojowe? -.-

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
margo



Dołączył: 20 Sie 2007
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 21:11, 30 Sty 2008    Temat postu:

Wydaje mi się, że tak aczkolwiek pewien nie jestem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Leon_666



Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Giżycko

PostWysłany: Sob 11:03, 09 Lut 2008    Temat postu:

Ale to się tyczy tylko Cor'u ;/ Lipa. W Arm wszystko chodzi jak trzeba ;P

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Armen



Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Żarów

PostWysłany: Nie 15:41, 07 Wrz 2008    Temat postu:

Trochę jest niewywarzony, ale gra się fajnie...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Armen



Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Żarów

PostWysłany: Pon 22:01, 10 Lis 2008    Temat postu:

Poza tym (Sry, za dwa posty, ale to odzielny wątek) teraz troche mnie denerwuje to że praktycznie każda gra się dzieli na 3 etapy: wojna samsonów (kto ich więcej narobi, totalna dyskryminacja innych jednostek 1'poziomowych), wojny pyro, (jak do czegoś podejdą to koniec, też kto ich więcej narobi, totalna dyskryminacja innych jednostek za tą samą cenę), wojny Head Hunterów, Gemini, Carvalierów (czy jakoś tak), i szczępów innych jednostek (kto ich więcej narobi, totalna dyskryminacja wszystkich pozostałych jednostek Smile ).

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Armen dnia Pon 22:03, 10 Lis 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Chief
Tournament promoter


Dołączył: 09 Maj 2007
Posty: 216
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wągrowiec

PostWysłany: Śro 18:26, 12 Lis 2008    Temat postu:

Widzę że bardzo lamersko teraz gracie Very Happy Jest masa jednostek które są równie dobre. Terrorisery(czy jakoś tak), mumbo, banishery, shooter, mouse, morty, slaugher, trasher, ice angele, hovery(większość słysząć tą nazwę nie wie co to jest, a reszta dziwi się po co tym grać na lądowych mapach. Niektórzy może pamiętają jak pomykałem long tomami po stepach afryki i gromiłem gemini Smile ).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mazi



Dołączył: 14 Lis 2007
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 0:19, 28 Lis 2008    Temat postu:

ha ha robi sie samsony bo są dobre nikt ci nie każe ich robić ale robiąc droższe jednostki tańsze cię złoją pyro w ucp też są dobre na początek ale też ci nikt nie każe ich robić zamiast pyro niektórzy robią koty shlaschery itd widziałem też fajny atak czołgów kiedy są różne taktyki ale jak grasz 3 etapowo to tak masz czasem gramy z lotami ale ja osobiście ich rozkręcać nie umiem i wole bez. Jak grasz w inne gry tez robisz dobre jednostki a nie badziewie. dobrze poruszasz wojem i skoczysz na 1 etap[ie.
może jak dłużej pożyjesz a nie będziesz tak szybko padał zauważysz więcej rodzajów tych jednostek


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AnnihilatorPL



Dołączył: 23 Lis 2008
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 14:16, 28 Lis 2008    Temat postu:

margo napisał:
Wydaje mi się, że tak aczkolwiek pewien nie jestem.

nie sądze jak dla mnie to dobry unit pack tylko rzeby miał jedostek bojowych więcej Arrow :nuke:


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Chief
Tournament promoter


Dołączył: 09 Maj 2007
Posty: 216
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wągrowiec

PostWysłany: Pią 18:38, 28 Lis 2008    Temat postu:

AnnihilatorPL napisał:
margo napisał:
Wydaje mi się, że tak aczkolwiek pewien nie jestem.

nie sądze jak dla mnie to dobry unit pack tylko rzeby miał jedostek bojowych więcej Arrow :nuke:


A ja sądzę że pora się wrócić do szkoły i poznać zasady ortografii.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Guru Galaxy



Dołączył: 29 Lis 2008
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dęblin

PostWysłany: Sob 22:53, 29 Lis 2008    Temat postu:

Wojna 3-etapowa to według mnie bezsens, po za tym nigdy takiej nie widziałem :/ A z tego co słyszałem taki sposób niszczy całą grę, po co w całej grze używać tylko paru jednostek jak jest ich cała gama! A zresztą ja bym bez The Can'ów MK2 nie wytrzymał!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daihat



Dołączył: 11 Maj 2007
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 20:52, 30 Lis 2008    Temat postu:

Bo tak naprawdę nie ma żadnej wojny 3 etapowej ;p. Na początku robi się głównie samsony gdy gramy duże, płaskie mapy gdzie liczy się ich zasięg. A pyro to wg mnie strasznie badziewie, nie żeby były złe ale dlatego, że początkujący gracze robią je bez opamiętania wierząc że zdziałają nimi jakieś cuda.
Są świetnie do ataków z zaskoczenia i na umocnienia z zasiekami oraz na etapie walki na 1lev , gdyż ciężko jest je zatrzymać przed dojściem do celu. A "etap pyro" czyli masówka tych jednostek to czysta głupota bo jeśli ktoś jest w stanie je robić na masę, to przeciwnik jest w stanie zrobić kilka jednostek 2lev, które niszczą pyro nie ponosząc obrażeń. To samo tyczy się headów, którymi niektórzy chcą walczyć w terenie z jednostkami do tego stworzonymi (np. cavy+terrorizery, kotki+slaughtery masakrują head huntery zanim te zdąża dobiec i oddać strzał)

>> zapomnieliście jeszcze o takich jednostkach jak raptory, railguny(XM-4874, XM4877), thrashery, gargoyle. I to tyczy się tylko tych nudnych map na jazdę bo na innych dochodzi masa nowym użytecznych jednostek.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Chief
Tournament promoter


Dołączył: 09 Maj 2007
Posty: 216
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wągrowiec

PostWysłany: Pon 21:54, 01 Gru 2008    Temat postu:

Każda jednostka ma wadę. Trzeba tylko wiedzieć jak ją wykorzystać i zbudować odpowiednią kontrjednostkę. Nawet gemini, które z pozoru wydają się uniwersalne i nie do zwyciężenia, mają wady. Gemini charakteryzuje duża odporność, dzięki zastowaniu tarcz. Niestety nie są dość szybkie, do tego ich broń na większy zasięg zadaj śmieszne obrażenia. Gemini muszą podejść bardzo blisko, by coś zrobić. Jak z nimi wygrać? Mieszanka raptorów, cavalierów i terroriserów sobie z nimi spokojnie radzi. Raptory mają znaczną przewagę nad gemini w walce na bliski dystans, a cavy i terro wycinają gemini na zasięg. Mimo że gemini dogonią taką armię, zostaną zmasakrowane. Taka jest prawda.

Właśnie wpadłem na pewien pomysł. Nikt wcześniej nie opisał wszystkich jednostek z taucp, a ja znam właściwie to każdą(ile to godzin poszło na testy jednostek w grze z AI). Tym się teraz zajmę Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Guru Galaxy



Dołączył: 29 Lis 2008
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dęblin

PostWysłany: Czw 22:10, 18 Gru 2008    Temat postu:

Mi w TAUCP nie podoba sie to, że jednostki często nie mają swoich odpowiedników przez co gra jest strasznie niewyważona i trudno się gra :/ No ale są takie jednostki jak The Can MK2 oraz kicie^^(cougary) oraz ogromna gama innych docenianych i niedocenianych jednostek

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gandal



Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Czw 15:20, 09 Kwi 2009    Temat postu:

Mam pytanko do czego jest jednostka "Neutron misile launcher"

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Total Annihilation Forum Strona Główna -> TAUCP Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin