Forum Total Annihilation Forum
Forum poświęcone wspaniałemu RTS'owi jakim jest Total Annihilation
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Opis jednostek

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Total Annihilation Forum Strona Główna -> ESC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamikaze Muru



Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 17:33, 05 Gru 2009    Temat postu: Opis jednostek

Postaram się tu po krótce opisać modyfikacje jednostek TA w TA:ESC

Gra:
- możliwośc budowania 3lvl a u Core nawet 4lvl
- redukcja typu min z 6 do 4 podział na lekkie średnie ciężkie i nuklearne, zwiększenie siły wybuchu
- poprawiono grafikę (wygląd jednostek i wybuchy)

ARM

KOMANDOR:
- może budować deffendery lądowe/nawodne
- może budować "Zęby smoka" lądowe/nawodne
- zmieniono jego wygląd(upiekszono:))
- komandor Core może budować fabrykę do super jednostki C.O.R.E

KBOTY - POZIOM 1

- PEEWEE zwiększono nieznacznie siłę ognia
- HAMMER zwiększono zasięg ognia 2 razy
- ROCKO bez zmian
- JETHRO może ostrzeliwać tylko jednostki latające
- FLEA straciła laser, dział teraz jak pomocnik konstruktorów (odpowiednik FARK ale nie posiada funkcji GUARD)
- WARIOR zwiększono koszty metalu z 196 do 245 i z 2236 enrgii do 2795, zwiększono siłe ognia 1,5 razy

KBOTY - POZIOM 2

- ZIPPER zwiększono koszty z 151 metalu do 188 i z 2221 energii do 2776, strzelaj teraz jak EMG (Peewee Flashe)
- FIDO zwiększono koszty z 3556 energii do 5334 ,strzela teraz kilkoma pociskami na raz, zwiększono o 50% siłę ognia
- ZEUS zmieniono kolor pioruna na niebieski zwiększono koszty z 267 metalu do 334 i z 2228 energii do 4456, zwiększono siłę ognia 3 razy.
- INVADER Jest teraz nie widzialny dla radaru dodatkowo zwiększono jego szybkość, zwiększon jego siłę - 2 tego typu jednostki rozwalają Komandora, zwięksozno koszt metalu z 61 do 122
- ERASER bez zmian
- MAVERICK zwięksozno koszty z 492 metalu do 615 i z 10914 energii do 16371, zwięksozno siłę ognia 2 razy
- MARKY bez zmian
- PELICAN zmieniono laser LTT na broń EMG rakiety strzelaj tylko do lotnictwa, zmieniono koszty energii z 2468 do 2085, zwiększono siłę ognia o 25%
- SHOOTER usunięto możliwość ukrywania, zmieniono koszty z 935 metalu do 1402 i z 12727 energii do 44181, strzał bierze 2500 energii(brał 1500) jednostka jest nie widoczna dla radaru.
- INFILTRATOR Ukrycie kosztuje 100 energii bez ruchu w ruchu 250, jednotska może budowac "kamery" ala oracule efekt z upc, jednostka może przejmować jak comandor, posiada sonar,jammer, radar, zmieniono koszty z 128 metalu do 512 i z 9219 energii do 27057
- D can(klon komandora) może budować jak prawdziwy komandor wszystkie budynki 1lvl posiada imitacje D-GUN strzał bierze 40 energii, zmieniono koszty z 721 metalu do 1081 i z 11561 energii do 17342
- FARK zmieniono nazwe na RECTOR, jednostka może wskrzeszać z wraków, zmieniono koszty z 480 metalu do 870 i z 3219 do 14483 energi

KOBOTY - POZIOM 3 produkowane w :Arm Experimental Unit Assembler

- RAPTOR potężny robot bojowy uzbrojony w 2 rodzaje broni(rakiety i działka plazmowe(spawara) o dużym zasięgu rażenia), powolny ale bardzo wytrzymały, można go transportować ROCK-iem choć sam może pokonywać przeszkody wodne, niewidzialny dla radaru
Cena: 21675 metalu i 551792 energii

POJAZDY - POZIOM 1

- JEFFY zwiększono siłę ognia 2 razy.
- FLASH bez zmian
- SAMSON może ostrzeliwać tylko jednostki latające, zwiększono siłę ognia o 50%
- STUMPY zwiększono koszty z 165 metalu do 206 i z 1246 energii do 1869, zwiększono siłę ognia 2 razy.
- PODGER może teraz budowac tylko 4 typy min plus "kamere"(coś jak oraculeefekt)

POJAZDY - POZIOM 2

- BULLDOG zwiększono koszty z 467 metalu do 701 i z 2994 energii do 7485, zwiekszono siłe ognia 2,5 raza, zwiększono szybkostrzelność.
- TRITON zwiększono koszty z 298 metalu do 447 i z 2300 energii do 3450, zwięksozno siłę ognia 3,5 razy
- JAMMER bez zmian
- LUGER zwiększono koszt z 264 metalu do 330 i z 2140 energii do 3745, zwięksozno siłę ognia i zasięg ognia 2 razy
- PANTHERA zwiększono koszty z 2820 do 4788 energii niewidzialny dla radaru zmieniono kolor wyładowanie pioruna na niebieski, rakiety zwalczają tylko samoloty, zwiększono siłę ognia 1,5 razy
- MERL zwiększono koszty z 2746 energii do 5492, zwiększono siłę ognia 5 razy
- SPIDER jednostka przeniesiona do fabryki KOBOTOW 2 lvl, zwięksozno koszty z 2200 energii do 3300 jednostka jest nie widzialna dla radaru.
- SEER bez zmian
- PENETRATOR zwiększono koszty z 17477 do 35706 energii,zwiększono siłę ognia 6 razy!!
- SCARAB zmniejszono koszty z 1437 do 1150 metalu i z 88000 do 44000 enrgii, zmniejszono zasięg chroniony
- PHALANX zwiększono koszty z 10500 do 15750 energii, zwiększono siłe ognia 3 razy

POJAZDY - POZIOM 3 produkowane w :Arm Experimental Unit Assembler

- EXPERIMENTAL CONSTRUCTION VEHICLE konstruktor 3lvl ,pozwala budować: Experimental Unit Assembler, Mantle Extractor, Tantalus, Ageddon, Experimental Fusion Reactor, Shield Generator, Retaliator, Vulcan,
Cena: 1470 metalu i 33656 energi


- CENTURION super ciężki czołg ARM produkowany w Experimental Unit Assembler duża siła ognia szybkostrzelność na poziomie buldoga, duża wytrzymałość jednak powolny i w walce w zwarciu przegrywa gdyż pociski są przenoszone(mogą go nawet flashe wykończyć)
Cena: 3505 metalu i 53892 energii

- DEMOLISHER jeżdżące sprężone 2 big berty produkowane w Experimental Unit Assembler, wytrzymałość średnia, powolny zasięg ognia bardzo duży siła bardzo duża, 1 podwójny strzał kosztuje 4000 energii, przeładowanie trwa ok 11s.
Cena: 10394 metalu i 201575 energii

- EMPYREAAN, jeżdżąca bateria artyleryjska, wyposażona w 3 rodzaje broni(rakiety, działo plazmowe, blaster), rada i sonar,duży zasięg ostrzału, ale mała szybkość siła ognia tak sam jak u Raptora, rozmiar tego pojazdu uniemożliwia transport lotniczy ale jednostka ta przystosowana jest do jeżdżenia pod wodą Cena: 43350 metalu i 1008992 energi

PODUSZKOWCE:

- Construction Hovercraft, zwiększono koszty z 396 metalu do 594 i z 4370 energii do 6555, zwiekszono prawie 2 razy szybkość budowania.
- SKIMMER bez zmian
- ANACONDA zwiększono koszty z 272 do 408 metalu i z 2856 do 8496 energii, zwiększono siłę ognia 3 razy
- WOMBAT bez zmian
- SWATTER zwiększono siłę ognia 2 razy
- BEAR bez zmian
- ZAPPER nowa jednostka, jest to poduszkowiec wyposażony w działo elektryczne jednak 2 razy słabsze niż u Zeusa
Cena: 272 metalu i 4284 energii


SAMOLOTY - POZIOM 1

- CONSTRUCTION AIRCRAFT zwiększono koszty z 105 metalu do 158 i z 4320 energii do 6480, odrobinę zwiększono szybkość budowania, może budować Repair Pad
- FREEDOM FIGHTER zwiększono 2 razy siłę ognia, dodano EMG jak u brewela, rakiety zwalczają tylko cele powietrzne.
- LANCET, jednostkę przeniesiono z 2lvl fabryki samolotów, zwiększono siłę ognia ponad 2 razy(ok 2,3raza)
- PEEPER zwiększono 2 razy pole widzenia.
- THUNDER zwiększono koszty z 130 do 162 metalu i z 5296 energii do 6870, zwiększono o 25% siłę ognia, zwiększono o połowę zasięg widzenia
- ATLAS zwiększono o 30% zasięg widzenia



To na razie tyle postaram się na bieżąco poprawiać i rozwijać mile widziane wasze uwagi:)

Edit:

10 grudnia dodano 3lvl(nie cały) i parę poprawek w pojazdach/kobotach

16 grudnia poprawiono opis wszystkich pojazdów, i pare kobotow.

17 grudnia, ukończono wszystkie koboty i pojazdy dla ARM

22 grudnia dodano 1lvl lotów


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kamikaze Muru dnia Wto 16:10, 22 Gru 2009, w całości zmieniany 17 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
eVo



Dołączył: 30 Lis 2009
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Toruń

PostWysłany: Nie 18:45, 06 Gru 2009    Temat postu:

o ile sie nie myle w normalnym TA kom tez mogl byc niewidzialny

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kamikaze Muru



Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 17:01, 07 Gru 2009    Temat postu:

eVo napisał:
o ile sie nie myle w normalnym TA kom tez mogl byc niewidzialny


Dokładnie tak jest, nie wiem czemu wcześniej tego nie zauważyłem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Total Annihilation Forum Strona Główna -> ESC Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin