Forum Total Annihilation Forum
Forum poświęcone wspaniałemu RTS'owi jakim jest Total Annihilation
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Nowości w wersji 3.4 - wasze opinie

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Total Annihilation Forum Strona Główna -> ESC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamikaze Muru



Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 16:59, 09 Gru 2009    Temat postu: Nowości w wersji 3.4 - wasze opinie

Witam!!

Jako że na święta mamy być uraczeni nową wersją TA:ESC z numerkiem 3.4 (mam nadzieje ze nie beta i bez bugow:P) napisze tu o głównych zmianach odnośnie wersji 3.3

Zmiany:

1. Usunięto możliwość zbudowania w pełni zmodernizowane jednostki (Viper, Ambusher, Buzzsaw, itp.

2. Zmniejszone wszystkie koszty transportu o 25%

3. Dodano automatyczne załadunku / rozładunku do teleportacji Galactic Gates

4. Zwiększone koszty Shield Generator

5. Przeniesiono Core Immolator do poziomu 2, ulepszono opancerzenie i siłę

6. Zmniejszono czołgom 3lvl i Raptorom/Krogortom siłę ognia lub cenę o 5%(ciężko to przetłumaczyc o co im chodzi dokładnie:/)

7. Zwiększono koszty elektrowni wiatrowych?(tego nie jestem pewien)

8. Zwiększono max wydobycie moho i Mantle Extractor do 8 i 32 (metalu na sekundę)

9. Zwiększono zużycie energi przez metal market z 80 do 100

10. Zwiększono zużycie energi Metal Extracto z 5 do 10

11. Zmniejszono wydajność metal marketów z 15 do 12 , zmiejszono siłę wybuchu (eksplozja śmierci)

12. Zmniejszone bonus przylegania Fuzji(tzw. dopałka) z +1500 do +1000

13. Zmniejszono kosztu budowy elektrowni fuzyjnych.

14. Zmniejszono opancerzenie elektrowni geotermalnych.

15. Dodano brakuje zwłok do różnych jednostek (nie wiem jak to przetłumaczyć wiec użyłem pierwszego lepszego translatora)

16. Usunięto maskowanie z Aurora i Manticore ze względu na "blokada" błędów, obie jednostki są teraz tylko steath

17. Usunięto z bombowców 2 lvl(Phenix,Huricane) steath poprawiono im opancerzenie

18. Wzrost wydajności elektrowni wraz z postępem rozbudowy(upgrade'u)

19. Naprawiono brakujace ssanie w core MLV

Link do oryginalnego tekstu:
[link widoczny dla zalogowanych]

Jako że mój angielski nie jest perfekt prosił bym o poprawianie moich ewentualnych błędów.

A najbardziej mnie interesują wasze opinie na temat zmian:)

W wersji 3.4/4.0 pojawi sie super jednostka ARM OLYMPUS



I z innymi jednostkami:

[link widoczny dla zalogowanych][/code]

Oraz podwodny transporter dla ARM:
[link widoczny dla zalogowanych]

Dziękuje za korekcje:

PL_daihat
eye[/url]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kamikaze Muru dnia Sob 23:12, 26 Gru 2009, w całości zmieniany 9 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kamikaze Muru



Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 18:36, 09 Gru 2009    Temat postu:

Moje opinie:

1. Nie wiem komu to przeszkadza w OTA tez można było budować gurdian lub toastera.
2 Z tego się ciesze:D gdyż często używam tarnsporterówSmile
3. Nie używam wiec bez znaczenia
4. I tak nie buduje więc mi to obojętne
5. Nie gram Core więc mi to obojętne
6. Jeśli ma być niższy koszt to super, jeśli mniejsza siła ognia to żle:/
7. Rzadko wiatraków używam ale nawet zwiększeni kosztów nie powinno przekroczyć kosztów solarek.
8. Super! większe eko więcej woja
9. Ja i tak zawsze myślałem że jest 100 Very Happy
10. hmm bez różnicy
11. To akurat mi się nie podoba
12. Czyli na jedno wyjdzie po wprowadzeniu pkt 13
13. J/w
14. To one były opancerzone??
15. nie wiem o co chodzi pewnie animacje
16. Świetny pomysł
17. Rzadko używam, ale łatwiej będzie się teraz bronić przed bombowcami
18. Mi to obojętne
19. ???

Ogólnie pkt:1,7,12,13,14,18 są moim zdaniem nie potrzebne a wręcz szkodliwe.

A co y o tym myślicie??


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kamikaze Muru dnia Czw 12:42, 17 Gru 2009, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daihat



Dołączył: 11 Maj 2007
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 1:48, 11 Gru 2009    Temat postu:

Ogólnie w pkt. 1 chodzi o zlikwidowanie możliwości upgrade jakiegoś budynku do w sumie innego budynku czyli guardian>toaster, berta>buzzaw, no i myśle, że tak będzie lepiej, co innego upgrade ulepszający budnynek a co innego zmieniający go w coś dużo lepszego.

Z tego co widzę wszystko zmierza aby było trudniej uzyskać metal z hut (zwiekszenie ich poboru lub zmniejszenie mocy przetwórczej) a cała ta prodożerność ESC jest wg mnie irytująca ( załóżmy że zrobię kilka consów na start i chce nimi coś budować/pomagać w fabryce - okazuje się że potrzebuje około 20 solarów na początku gry Sad) Jednak przez to rozgrywka jest trochę odmienna.

Usunięcie clocked z Aurory to wg mnie najwartościowsza zmiana, bo rzeczywiście była zbugowana i mając clocked i stealth do tego była niewidoczna dla radaru bedąc w zasięgu Line of Sight budynków. Mogła rozwalić wszystko bez szans obrony.

P.S.
Pkt.17 to chyba to:
"Removed stealth from advanced bombers, improved armor"

Czyli,że usunięto stealth z bombowców ale ulepszono pancerz ;p
Nawet nie wiedziałem, że miały one maskowanie w ESC, dobrze że z tego zrezygnowano! Jakby miał być mniejszy pancerz to nie był by problem zrobić parę bombowców więcej, bo jeśli musisz zbombić czyjeś eco, nuka czy bb to i tak zrobisz tyle bombowców ile potrzeba Smile.


Jeśli 3.4 wydadzą na święta to niby ma być jakiś bonusowy unit, mozliwe że huta 3lev albo odpowiednik C.O.R.E u ARM Smile.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez daihat dnia Pią 1:56, 11 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kamikaze Muru



Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 10:10, 11 Gru 2009    Temat postu:

Dai w pkt 17 chodzi właśnie o to ze pancerz osłabia ale dodadzą niewidzialność dla radaru:/

Niby maja wprowadzić Olympusa dla ARM ale czy będzie nie wiem, zresztą pająka można pokonać wystarczy mu wyłączyć prąd i jest praktycznie bez bronny na dystans.

Jeśli chodzi o huty to mi to nawet odpowiada bo nie umiem robić dobrego eko na marketach:D


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kamikaze Muru dnia Czw 12:43, 17 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daihat



Dołączył: 11 Maj 2007
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 12:04, 11 Gru 2009    Temat postu:

Kami a skąd masz te informacje o pkt.17 Question

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kamikaze Muru



Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 12:32, 11 Gru 2009    Temat postu:

Cytat:

"Removed stealth from advanced bombers, improved armor"

z strony[link widoczny dla zalogowanych]

Chyba aż taki słaby mój angielski nie jest Razz

A co do Aurory to fakt ze jak nie atakuje to nie da się je zniszczyć ale wcale tak mocna nie jest wystarczy 1 Skynet nad baza(ma 5 flakerow chyba) i po lataniu, ja jej używam w roli szpiega a do ataku tylko w ostateczności lub jak przeciwnik ma słabe OPL, bo w każdym innym wypadku szybko spadnie a tanie to nie jest.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daihat



Dołączył: 11 Maj 2007
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 16:56, 11 Gru 2009    Temat postu:

Nie ważne, że da się ją zabić, bo tak czy inaczej skuteczność ataku ma 100% skoro jest nie do wykrycia ale to zostanie naprawione ;p.

Co do tego podpunktu kami to ty może jedziesz jak już wspomniałeś z translatora i robi Ci psikusa ;p Polecam sprawdzić znaczenia słów improve i remove Laughing . No i stealth to jest tak a propos maskowanie/antyradar, co sprawia że hawki są niewidoczne dla radaru dopóki nie wejdą w pole widzenia budynków (LoS).

Ogólnie fajnie, że piszesz i coś robisz na forum, tylko szkoda że malo ludzi tu wchodzi... Żadnych propozycji co do ulepszeń czy wykrytych bugów.
Ja na forum moda wpisuje swoją propozycje dodania jakiegoś działka dla core, najlepiej unieruchamiającego. Arm ma dobrą obronę a core ogólnie mocniejsze unity ale brakuje czegoś do obrony przed 3lev, na myśli mam tu latającego raptora. Nie zawsze da się go w porę zestrzelić a umieszczony pod bazą wroga zawsze zadaje duże straty, które zależa od tego jak daleko mamy nasze unity obronne czy nawet commandera. A nawet jeśli są blisko to krogi/juggernauty czy czołgi 3lev zajmuje wieki wyszukanie ścieżek i dotarcie do celu (a jeśli nie zdążymy mamy game over). Btw nie mam zamiaru robić lamerskich wielopoziomowych zasiek czy olbrzymiego bunkra ;p Potrzeby jest jakiś paralizator strzelający np raz na 30s, albo coś innego.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kamikaze Muru



Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 18:11, 11 Gru 2009    Temat postu:

No dia coś chyba namieszałem:

improve - poprawiać się/polepszać/doskonalić
remove - zabierać/ściągać/usuwać
removed - odległy
stealth - to słowo jest u nas często nie tłumaczone ale najlepiej rozumieć to jako nie widzialność dla radaru.

Oryginał:

Removed stealth from advanced bombers, improved armor


Czyli tak jak Ty przetłumaczyłeś że usunięto stealth a polepszono pancerz czyli sumarycznie zmniejszono możliwości lotnictwa.

Ogólnie to zamieniłem pancerz na stealth.
Dzięki za pomoc!!

Co do Aurory to masz racje, jednostka była za mocna.

Co do Raptora, to jeśli atakuje 1 i go odpowiednio wcześnie wykryjemy to mamy 4 możliwości unieszkodliwienia:

- atak zwykłymi jednostkami (droga możliwość)
- atak ukrytym komandorem( ryzykujemy utratę komandora )
- porwanie rockie (nie zawsze się da)
- atak jednostkami 3lvl (nie zawsze jej mamy)

W przypadku ataku 2 lub więcej Raptorami jedynym wyjściem jest atak 3lvl lub obrona właśnie takim działkiem jak proponujesz innego wyjścia nie widzęSad

Co do forum ludzie nie wchodzą bo na forum mało się działo więc się wziąłem za temat TA:ESC, ten dział to mój pomysł i osobiście pisałem do Admina:)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kamikaze Muru dnia Czw 12:44, 17 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daihat



Dołączył: 11 Maj 2007
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 19:15, 11 Gru 2009    Temat postu:

To dobrze, że zrobiłeś z chiefem ten dział, może coś sie rozkręci.

Co do bicia rapka to możliwości rzeczywiście jest masa i je wymieniłeś prawie wszystkie Smile. Ja tutaj mam na myśli jednak sytuacje, że rapek zostanie pomyślnie wyładowany pod samą bazą i zaczyna od tak sobie do niej wchodzić Smile. Nasze wojo/commander jest ale zanim dojdzie przez bazę to jest często już pograne. A jesli ktoś zrobi zwiad i go wypakuje max. z głową, z przeciwnej strony niż trzymamy obronę to ma pewne że po bazie sobie pochodzi ;p. Raptor najniebezpieczniejszy unit arm i może błyskawicznie znaleźć sie pod naszą bazą a zawsze chodziło o to, żeby nie dopuścić na dojście czegoś takiego do wrażliwego punktu. Z jednej strony podoba mi się to bo jest respekt dla arm a zaczynający z zaskoczenia strzelać do nas rapek robi niezłe emocje to po rozgrywakch widać, że jest przez to loteria, bo czasem zniszczy baze czasem porwie go Roc, czasem kom zdązy albo wojo itd. Core ma niezły radar ale nie zawsze idzie zauważyć jeden punkt a jeśli to już miałem tak, że kilkanaście vampow nie zdołało odstrzelić latającego rapa. Muszę jeszcze sprobować Skynetem, dobrze że mi przypomniałeś.

To co ja jednak bym widział to własnie działko paraliżujace w core, albo wolnolatający krog, żeby mógł dotrzeć i odpowiedzieć na atak raptora.
Inny pomysł to raptor hack Very Happy
I ostatni: radar wydający jakiś dzwięk gdy jakiś duży obiekt latający wchodzi w naszą strefę (czyli transport ).
Tyle moich pomysłów, a nuż je wprowadzą ;p.

Co do arm vs arm myślę, że tu jest mnijeszy problem bo można probować unit porwać albo zrobić 2-4 annihilatory w centrum bazy - tak czy siak nikt nie mówił, ze bedzie łatwo ;p

core vs arm

Corowy masowy transport 3lev przenosi unity max 2lev. Jeśli ktoś wyładuje nam nawet sumo to myślę, że z jego mułowatościa mamy dużo czasu na przygotowanie obrony , wszak nie jest to biegający potwór z obrotówą Very Happy

P.S. kami już może skonczmy ten topic bo nie chce mi się myśleć Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kamikaze Muru



Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 12:46, 17 Gru 2009    Temat postu:

Właśnie się dowiedziałem ze ludzie z [link widoczny dla zalogowanych] odwiedzają nasze forum!! O dziwo podobno translator im dobrze tłumaczy na angielski:) Żeby im pomóc muszę wszystkie literówki poprawic:/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Chief
Tournament promoter


Dołączył: 09 Maj 2007
Posty: 216
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wągrowiec

PostWysłany: Czw 18:35, 17 Gru 2009    Temat postu:

Daihat, ja nie jestem administratorem forum, tylko S.C.O.P.E (Ar4N). Ja tylko jestem odpowiedzialny za dział "turnieje" i w sumie nie mam nic wspólnego z tym tematem Wink Prosiłem kiedyś Ar4N by mi dał admina bo więcej przebywam tutaj niż on, ale nie dał i tak zostało.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Chief dnia Czw 20:20, 17 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daihat



Dołączył: 11 Maj 2007
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 19:26, 17 Gru 2009    Temat postu:

A to bida, bo Ar4N-a tu rzadko widać, powinien dać tego admina. Ale póki nie robi mu problemu spełnianie zachcianek forumowiczów to jest dobrze.
btw s-c-o-p-e nieładnie cenzurować nicki Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kamikaze Muru



Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 23:14, 26 Gru 2009    Temat postu:

Witam!!

W wersji 3.4/4.0 oprócz wspomnianej super jednostki ARM ma się również pojawić podwodny transporter dla ARM (link w 1 poście) nawodna fabryka poduszkowców dla ARM/CORE i 3lvl Metal marketu dal ARM/CORE

Wersja ta ma być jeszcze w tym roku!!!Kiedy dokładnie??Nie wiadomo:((


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daihat



Dołączył: 11 Maj 2007
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 13:19, 02 Sty 2010    Temat postu:

Wyszła bardzo terminowo czyli 01.01.2010 hehe . Ogólnie zmian trochę jest i chyba same dobre. Grałem chwile armem i nie dość, że dodano 4lev to teraz może go zbudować tylko konstruktor 3lev, aurora nie ma już clocked, koszty elektrowni zostały znacznie zmienione. Wszystko ogólnie podoba mi się Smile.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
eVo



Dołączył: 30 Lis 2009
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Toruń

PostWysłany: Sob 21:22, 02 Sty 2010    Temat postu:

Wy też macie ten bug jak jestem core (armem nie sprawdzalem) i mam jednostki typu crasher jesli kaze atakowac jakas jednostke lotnicza nic nie robia ale jesli sie zbilize same zaatakuja ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Total Annihilation Forum Strona Główna -> ESC Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin