Forum Total Annihilation Forum
Forum poświęcone wspaniałemu RTS'owi jakim jest Total Annihilation
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Kolejna propozycja zmiany zasad...

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Total Annihilation Forum Strona Główna -> Zasady
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Chief
Tournament promoter


Dołączył: 09 Maj 2007
Posty: 216
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wągrowiec

PostWysłany: Sob 12:51, 15 Lis 2008    Temat postu: Kolejna propozycja zmiany zasad...

Ogólnie to stwierdziłem wczoraj że przydałoby się urozmaicenie. Nie zachęce was do no-rules, więc coś innego. O to moja propozycja.


EMG - Flash, rogue, Peewee, Trocadero, Instigator, M670 Misantrophe, The Duke
Lotniska - Aircraft Plant
huty - Metal Maker, Advanced Metal Maker, Cloakable Metal Maker oraz Resource facility, Resource Factory

Lotniska - Advanced Aircraft Plant, Sea Plain Platform
BB - , Big Bertha, Vulcan, Intimidator, Buzzaw,
Atomówki - Retaliator, Silencer,
3lev - Hight tech Lab, Krogoth Gantry


Ograniczenie Budowania (max ilość danej jednostki na gracza):
Imperator - max 3

Objaśnienia:
Niebieski - Jednostki ARM
Czerwony - Jednostki CORE
Zielony - Jednostki obu Frakcji

Co się zmieniło?


Obliterator, Obice, Nebraska, Stomp, zostaną wprowadzone do gry.

Są to jednostki artyleryjskie średniego zasięgu. Moim zdaniem bardzo to urozmaici rozgrywkę. Zaraz ktoś napiszę że można postawić 10 nebr i nic nie podejdzie. No to postaw to. Metalu to kosztuje od cholery i troche. Do tego, 10 nebr nie zatrzyma headów czy innych jednostek. Trzeba się również liczyć z artylerią przeciwnika.

Warhammer- limit 3 jednostki

Jednostka 3lvl'u.
Arm ma bardzo dobre jednostki, lecz na dużych mapach bardzo ciężko gra się przeciwko corowi. Nie stosując żadnych wybiegów i podstępów, gdy jest armia ARM vs CORE, core zazwyczaj wygrywa, dzięki kotom i gemini. Na gemini jest sposób, bo jest pełno jednostek ARM równie skutecznych, a nawet lepszych. Ale na kota, nie ma odpowiednika. Cavaliery są za słabe i za mały zasięg widzenia mają. Można kombinować dodając np. shootera, ale wtedy armia przestanie być mobilna.
Już nie raz wprowadzaliśmy warhammera do gry. Więc tak jak kiedyś proponuje limit: 3. Zrównoważy to rozgrywkę.


Pojawiła się również propozycja(dawida chyba) żeby wprowadzić kontruktory powietrzne. To też by troszkę zmieniło rozgrywkę. Można by zobaczyć, jak to będzie wyglądać.


Czekam na komentarze Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Chief dnia Sob 12:52, 15 Lis 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Atnaz



Dołączył: 07 Gru 2007
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 17:46, 15 Lis 2008    Temat postu:

jestem za wszystkimi propozycjami wprowadzenia.

tylko nie do konca jest jasny jeden fakt. imperator x3. chodzi o to, ze 3 mozna sobie samemu rozkrecic, czy w ogole 3 postawic w grze? np, 1 w bazie i 2 na przyczolku.

? Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Chief
Tournament promoter


Dołączył: 09 Maj 2007
Posty: 216
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wągrowiec

PostWysłany: Nie 11:36, 16 Lis 2008    Temat postu:

3 impy rozkręcone na baze zawsze było.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Atnaz



Dołączył: 07 Gru 2007
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 12:59, 16 Lis 2008    Temat postu:

nie odpowiedziales na pytanie. Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mazi



Dołączył: 14 Lis 2007
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 3:24, 17 Lis 2008    Temat postu:

jeśli chodzi o impy to według zasad rime można budować ile sie chce, a 3 rozkręcać ale to trochę dziwne bo reszta impów po czasie sie sama rozkręci i czasem wali 10. Można tez mieć nie rozkręcone i je gasić ale komu będzie sie chciało.(proszę o wytłumaczenie) A pro po tych worhammerów próbowałem mają dalszy zasięg od kota 2 kotami ich nie szło 1 złoić ani dogonić jak w przypadku 4 hedów
nie pisze żeby nie były tylko przydało by sie coś co by miało z tym szanse 1 na 1 ale to taka sugestia :p


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Chief
Tournament promoter


Dołączył: 09 Maj 2007
Posty: 216
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wągrowiec

PostWysłany: Pon 16:11, 17 Lis 2008    Temat postu:

1vs1? Prawda jest taka że 3 warhammery dużo nie zrobią. Nie są to super potężne jednostki. Arm nie ma ani jednej jednostki odpowiadającej kotowi.

Kot kosztuje 6k blachy. Warhammer 13k + 4,5k za fabrykę, postawisz za to 3 koty, który dobrze zastasowane zniszczą warhammera.

Średni gracz może postawić kota na mapach w które zazwyczaj gramy w 15-20 minut góra. Nie musi mieć jakiś wielkich dochodów, wystarczy parę plamek. Do zbudowania warhammera potrzeba troszkę lepszej ekonomii. I na pewno w 15-20 minut samemu nie postawisz warhammera. Do tego je można mieć tylko 3. A kotów ile tylko chcesz.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mazi



Dołączył: 14 Lis 2007
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 19:16, 27 Lis 2008    Temat postu:

Nadal nie dałeś jasnej odpowiedzi na temat impów. Wypisałeś czego nie można zamiast co można budować, osoby które to czytały (mówią że tam namieszane jest, dobrze by było żebyś jaśniej to wypisał albo zaznacz: tego nie wolno). To dziwne nie można robić fabryki 3 lvl ale warhammery tak. i odnośnie tych warhammrów mogą sie oddalać i uszczuplać jednostki a impy i tak dają czas na ich wybudowanie ich z clawami dają dużą siłę(fakt ale nie to co gemy) a mniejsze przyczółki łatwo hedy(szybkie jednostki dające dużego łupnia walące przez ściany których nie ma core) uszczuplą bo core tego nie ma nie ma szybkich hedów które trzeba gonić żeby ci przyczółków nie rozwaliły. nie chodzi mi o to żeby warhammery nie były ale dajcie też coś z 3 lvl core w limicie 3 choć core ma te gemy ale i tak wydaje mi sie że zasłużyli. Trochę wyrówna i uruchomi fabrykę 3 lvl w core(w końcu ten 3 lvl core nie jest zajebisty). A i jet różnica gdy wybucha kot a gdy wybucha worhammer od coma (sprawdzałem).

ps. Nie mysle tu o trolach i kragach ale o myrmidon albo heretic w ostateczności kroctar (bo ma duzo hp i mocne lupnięcie) w liczbie 3:p


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Mazi dnia Czw 20:35, 27 Lis 2008, w całości zmieniany 10 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Total Annihilation Forum Strona Główna -> Zasady Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin