Forum Total Annihilation Forum
Forum poświęcone wspaniałemu RTS'owi jakim jest Total Annihilation
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

jaki jest najlepszy "algorytm" ;]
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Total Annihilation Forum Strona Główna -> Strategia
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
margo



Dołączył: 20 Sie 2007
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 17:15, 30 Sty 2008    Temat postu:

Ale przez to, że siedzisz w bazie a przeciwnik zdobywa przyczółki to ma coraz więcej metalu od ciebie co jest równoznaczne z tym, że jego szanse na wygraną wzrastają.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PL_CavE



Dołączył: 06 Sty 2008
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tychy

PostWysłany: Wto 15:53, 05 Lut 2008    Temat postu:

Zależy jakie jest te 5 jednostek i jak dobrze umiesz je wykorzystać Very Happy
Wystarczy wspomnieć rajdy wyścigówek, gdzie 5 to juz mocna armia w pierwszych minutach gry, a jak consty rozwalisz na lądowych mapach to przeciwnik jest w plecy Smile

Zgadzam się z chiefem, jednak przejmując teren warto pamiętać o bazie, bo więcej jednostek nie zawsze oznacza wygraną, a 10 pyro w środku bazy, kiedy armia zajmuje się mięsem armatim jest ... bolesna Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
eXmortis



Dołączył: 14 Lis 2008
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 19:56, 14 Lis 2008    Temat postu:

Osobiście wolę grać w teamie i gdy jesden gracz zajmuje odległe przyczółki ja zajmuję się defensywą i zaopatrzeniem w sytuacji krytycznej także wsparciem ogniowym, w ten sposób gra mi się najprzyjemniej. A agresywna taktyka z jakiegoś powodu nie daje mi za grosz satysfakcji.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Guru Galaxy



Dołączył: 29 Lis 2008
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dęblin

PostWysłany: Nie 11:47, 30 Lis 2008    Temat postu:

W 100 % popieram eXmortisa! Gra agresywna daje mniej przyjemności niż taka gra drużynowa. Ale jeśli chce się grać drużynowo i WYGRAĆ to trzeba się dogadać "co i jak" oraz "kto i co"

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AnnihilatorPL



Dołączył: 23 Lis 2008
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 17:48, 30 Lis 2008    Temat postu:

ja robie tak buduje
-metal extractor
-2 solary
-1kbot lab
-konstruction kbot
-adv. kbot lab
-adv.construction kbot i fortyfikacje robie i ludzi se buduje w tym czasie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Chief
Tournament promoter


Dołączył: 09 Maj 2007
Posty: 216
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wągrowiec

PostWysłany: Pon 20:56, 01 Gru 2008    Temat postu:

eXmortis napisał:
Osobiście wolę grać w teamie i gdy jesden gracz zajmuje odległe przyczółki ja zajmuję się defensywą i zaopatrzeniem w sytuacji krytycznej także wsparciem ogniowym, w ten sposób gra mi się najprzyjemniej. A agresywna taktyka z jakiegoś powodu nie daje mi za grosz satysfakcji.


Guru Galaxy napisał:
W 100 % popieram eXmortisa! Gra agresywna daje mniej przyjemności niż taka gra drużynowa. Ale jeśli chce się grać drużynowo i WYGRAĆ to trzeba się dogadać "co i jak" oraz "kto i co"


Typowi gracze na których nie ma co liczyć. Lubicie grać teamowo, ale wolicie się bronić. Czyli pożytku z was nie ma. Z doświadczenia wiem że bukier = przegrana, a gra ofensywna = możliwość wygranej. W ogóle team was rozszarpie jak zobaczy że się tylko bronicie. Chociaż nie, nie mogę pisać za każdego, bo niektórzy to oleją(ja nie wytrzymuje), a niektórzy uznają że to nic złego(tego to już nie skomentuje, bo jak to . JA was rozszarpie jeśli będziecie ze mną w teamie.
Chcecie się bronić i wspierać. Czyli tak naprawdę to nie pomagać. Bo co komu da że się będziecie bronić. Obroną zazwyczaj się nie wygrywa(piszę zazwyczaj bo znam takich(ot choćby dawida Very Happy )co zjadą przeciwnika defami Twisted Evil ).

Atakujecie, wygrywacie. Bronicie się, przegrywacie. Z doświadczenie wiem(w bunkrowaniu się jestem dość dobry, więc znam się na rzeczy) że NIE da się zbudować bunkra nie do przejścia. Z prostego powodu, gra na to nie pozwala. A raczej łącze. Bo na lagu, wszystko Ci wejdzie do bazy.

Więc wam dwóm radze, byście się nauczyli grać
Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Chief
Tournament promoter


Dołączył: 09 Maj 2007
Posty: 216
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wągrowiec

PostWysłany: Pon 20:59, 01 Gru 2008    Temat postu:

AnnihilatorPL napisał:
ja robie tak buduje
-metal extractor
-2 solary
-1kbot lab
-konstruction kbot
-adv. kbot lab
-adv.construction kbot i fortyfikacje robie i ludzi se buduje w tym czasie


Ta i na 2 solarach budujesz to wszystko. A metal to chyba tylko z ATM Smile I co masz na myśli pisząc "ludzi"? Z tego co wiem w TA nie ma czegoś takiego jak "ludzie". W Core są maszynami którego oprogramowaniem jest umysł najlepszych ludzi z tym którzy odrzucili swoje ciała i przywdziali stalowe wdzianka, a mózgi zamienili na procesory.
Co do ARM, to są tam klony, więc tu można polonizować czy są to ludzie. Niby pod względem biologicznym będą, ale pod innymi względami... Nie czas na długie dyskusje Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Chief
Tournament promoter


Dołączył: 09 Maj 2007
Posty: 216
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wągrowiec

PostWysłany: Wto 14:58, 09 Gru 2008    Temat postu:

Prawa Murphy'ego dotyczące wojska

* Staraj się nie wyglądać podejrzanie – to przyciąga ogień.

* Zawsze jest jakieś wyjście.

* Najlepsze wyjście jest zawsze zaminowane.

* Staraj się wyglądać niepozornie – może przeciwnik ma mało amunicji?

* Zawodowcy są przewidywalni – strzeż się amatorów.

* Ataku należy oczekiwać w następujących sytuacjach: – kiedy jesteś ugotowany – kiedy jesteś nie przygotowany.

* Otaczaj się towarzyszami broni – przeciwnik będzie miał wybór celów.

* Pozorowany atak, który tak mądrze zignorowałeś, okaże się głównym uderzeniem.

* "Postrzał w pierś z perforacją płuca" – twój organizm mówi ci abyś zwolnił.

* Jeśli natarcie posuwa się bez przeszkód – właśnie wchodzisz w pułapkę.

* Nie ściągaj na siebie ognia, to denerwuje sąsiadów w okopie.

* Wszystkie zamówienia wojskowe powierza się najtańszym oferentom.

* Największe zagrożenie na polu walki stanowi oficer z mapą.

* Pole rażenia granatu jest zawsze o metr większe niż jesteś w stanie uciec.

* Od ostrzału nieprzyjaciela celniejszy jest tylko ostrzał własnej artylerii.

* Im głupszy dowódca, tym trudniejsze zadania mu powierzają.

* Pociski smugowe – metoda sygnalizowania nieprzyjacielowi własnej pozycji.

* W razie wątpliwości opróżnij magazynek.

* Nigdy nie chowaj się w leju z odważniejszym od ciebie.

* Jeśli brakuje ci wszystkiego z wyjątkiem wrogów, to znaczy, że bitwa trwa.

* Po opanowaniu obszaru nie zapomnij powiadomić o tym przeciwnika.

* Po wyciągnięciu zawleczki granat przestaje być twoim przyjacielem.

* Części składowe wysyła się osobno do losowych pododdziałów.

* Cokolwiek robisz, zawsze możesz dostać kulkę. Nawet gdy nie robisz nic.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Guru Galaxy



Dołączył: 29 Lis 2008
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dęblin

PostWysłany: Pon 19:01, 15 Gru 2008    Temat postu:

Dzięki tobie Chief moje zdanie o grze ofensywnej się poprawiło. Ale nadal mam wątpliwości...Może mała partyjka z kolegą z klasy pomoże je rozwiać xD W końcu każdy rodzaj strategi trzeba wykorzystać, a Total daje prawie nieograniczone możliwości do tworzenia nowych taktyk (zwłaszcza z fajnym UnitPack'iem)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ar4N
Administrator


Dołączył: 07 Maj 2007
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tczew

PostWysłany: Pon 23:51, 15 Gru 2008    Temat postu:

Guru Galaxy napisał:
Total daje prawie nieograniczone możliwości do tworzenia nowych taktyk


I dlatego był jest i będzie najlepszym RTSem jaki powstał nie to co te nowe ładnie świecące czołgi i fantastycznie dopracowane explozje...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gandal



Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Pią 19:37, 10 Kwi 2009    Temat postu:

ja robie tak

3 Solary i 3 mexy potem KBot lab 10 pewee

5 P-LOT

w miarę możliwości laserowe wieże

i podbijam tereny

potem składy zasobów jak naj wiencej bo chce mieć z czego zrobić zmasowany atak


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
yo-os



Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 0:39, 25 Cze 2009    Temat postu:

W ramach marginesowego czepiania się to-tu-to-tam:

1. > Chief: Nie powiedziałbym, żeby Morty miał "dość dużą moc". Obrażenia od jego kulki są relatywnie _Małe_, nadrabiane jednak w praktyce zasięgiem/liczebnością/szybkostrzelnością.

2. > Chief: Tym "polonizowaniem" to jak obuchem w głowę mógłbyś przywalać. ARGH.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Total Annihilation Forum Strona Główna -> Strategia Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin